Jag är en vinnare!

Jaopp, så är det! Tro det eller ej... :D

För en liten stund sedan ringde det i mobilen.
Det var en tjej från tv4 som ringde och ville meddela att jag vunnit två biljetter till Idols genrep i Karlstad på torsdag :)
Det tog några sekunder innan jag förstod att..
Jag är en vinnare!

Woohoo..

Jag ringde upp min söta lillasyster och frågade ifall hon ville göra mig sällskap :)
Så på Torsdagkväll så sitter vi i Löfbergs lila arena och lyssnar på go musik :) Ska bli skitkul :)

Sisters nights out! :D
Det var allt för längesen.

(Men blir rätt lugnt, syrran är gravid och jag ska köra fram och tillbaka till karlstad och på fredag är det jobb :) )

En rolig sak är ju iofs att så sent som igår kväll beställde jag biljetter till mig och en kompis till Idols fredagsfinal i Göteborg den 3 december..
Jag tänkte som så, att det skulle bli roligt att göra nåt som jag inte gör så ofta..  :)
Men där ser man.. Nu blir det idol två gånger :) Det är ju bara genrepet på torsdag i Karlstad, men jag hoppas att det blir bra :)

Fun Fun! :D

Kram

//Miss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0